خوش آمدید
کتابخانه
از ساعت 07:30 باز خواهد شد
خدمات کتابخانه
درصورتی که امکان مراجعه به کتابخانه پاسارگاد دهپیاز راندارید،می توانید با مراجعه به پرتال کتابخانه در قسمت پرسش از کتابدار،سوالات خود را در زمینه قوانین کتابخانه،ساعت کاری کتابخانه،خدمات،کتاب ها،امانت و...بپرسید در اسرع وقت به همان طریق پاسخ شمارا خواهیم داد.
این خدمت به صورت نصب پوستر های این چندکتاب(معرفی کتاب ها در موضوعات مختلف)و برپایی نمایشگاه از کتاب های نو رسیده و مناسبتی ارائه میشود.
کتاب های مرجع، کتبی هستند که قابلیت امانت را ندارند و صرفا در داخل کتابخانه قابل استفاده اند و شامل لغت نامه ها،فرهنگ نامه ها،دانش نامه ها،اطلس و...میباشند.
ویدیو کتابخانه
اعضاء
299
اعضاء جدید در ماه گذشته
24
اعضاء کودک
119
مجموع کتب
4,404
کتب جدید در ماه گذشته
39
کتب کودک
1,537
امانت سال گذشته
4,883
امانت ماه گذشته
274
امانت ماه گذشته اعضاء کودک
145
رویدادهای کتابخانه
در حال بارگیری . . .
تازه های کتاب
تازه های نشریه
سلامت [پیایند: هفته نامه]
- سردبیر: کیاسالار، محمد؛
- ناشر: تهران: [مؤسسه فرهنگی ابن سینای بزرگ]، ۱۳۸۲ -
- موضوع: ; پزشکی- نشریان ادواری فارسی
رایحه زندگی
- ناشر: تهران
- موضوع: ; اطلاعات عمومی
رشد کودک
- ناشر: تهران
- موضوع: ; کودکان -- آموزش
اخبار و اطلاعیه
سامانه «ارتباط با کتابدار»
با هدف توسعه خدمات غیرحضوری در کتابخانه های عمومی و بهبود و ارتقاء روند ارائه خدمات مرجع مجازی، سامانه ارتباط با کتابدار در تمامی پرتال کتابخانه های عمومی متصل به سامانه مدیریت فعال شده است. ایجاد و ... اطلاعات بیشتر
دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی
پاسخ به سوالات متداول در خصوص دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی سوال: آیا دسترسی به متن کامل مقالات جستجو شده وجود دارد؟ پاسخ: بلی سوال: آیا برای جستجو و دریافت مقاله و منابع نیازمند به ثبت ... اطلاعات بیشتر
راهنمای دسترسی به خدمات «طاقچه بی نهایت»
برای دسترسی به کتابخانه طاقچه بی نهایت لطفا مراحل زیر را انجام دهید: در ابتدای امر، از طریق این لینک (کلیک کنید) در شبکه مجازی کتابخوانان در پیام رسان بله ، عضو شوید. از طریق این شبکه اجتماعی ... اطلاعات بیشتر
سامانه نظرسنجی اعضا کتابخانه های عمومی
همکاران گرامی و ارجمند اعضاء و مراجعان کتابخانه عمومی، یکی از ارکان اساسی کتابخانه و محور همه خدمات، فعالیت ها، برنامه ها و منابع کتابخانه های عمومی هستند. بهره گیری از دیدگاه و نظرات مراجعان و اعضاء ... اطلاعات بیشتر